2 dagar kvar

Nu är det 2 dagar kvar till julafton, vadå jul? Solen skiner & det är plusgrader ute typ. Jag tycker det är jättefint när solen skiner in i rummet, jag älskar det !  Vi ska ikväll sätta upp julgranen, mysigt. Den ska vara på min & brorsans övervåning, för att hundarna käkar upp den annars x) Jag älskar julafton, särsilt att handla alla julklappar! Men ser hur ansikterna skiner upp, ja det är härligt x) Förstod inte förut varför päronen tyckte det var så roligt när vi blev så glada, jag vet nu! Jag menar mina kompisar & min brorsa, jag tycker det är roligare än att få julklapparna, nästan. Är ni färdighandlade? annars är det nog dags att sätta igång :) Vi håller på att städa, mitt rumt känns fräscht just nu, jag lägger in före & efter bilder kanske kanske x)

En sak jag tycker är roligt, är sveriges längsta ord !
 "Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhålls-upp
följningssystemdiskussionsinläggsförberedelsearbeten"

Tyckte jag var lite roligt, jobbigt att säga ?


Vinter ? skulle inte tro det.


SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

fin bild!:)

2008-12-21 @ 13:00:24
Postat av: Alisa

tack:) men ska du säga kolla på din skit fin:)

2008-12-21 @ 15:37:52
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: you know me

tjingeling!

så det är du som är R ?

2008-12-21 @ 15:50:28
URL: http://gossipe.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0