årets mesta

Det roligaste jag gjort: Varit på Öland med Ellinor
Det värsta jag har gjort : gått på elverket i Januari
Det tråkigaste jag gjort : Sommarjobbat, men det var värt pengarna ändå!
Det roligaste jag köpt : MIn laptop!
Något jag ångrar att jag köpt : En rutig klänning, jättesöt, men aldrig använd.
Det läskigaste jag gjort : Vet faktist inte..
Bästa sommarminne : När jag och Elli hade köpt ett par skitfula rosa hattar på skojs skull. Vi skapade en religion, Haddeterosa. Alltså, rosa hattar, haha vad gör man inte när man har tråkigt. Och så skulle vi bo på hotell dagen innan vi skulle på utställning med våran hund, och vi skulle ut och haddetera som vi kallade det haha, och då så började en tant prata tyska med mig, jag bara nickade och log & gick därifrån, haha.Vi fick haddetera inomhus.
Något jag önskat mig länge och fått: Min laptop, fast den köpte jag för pengarna jag känade på sommarjobbet, haha.
Något jag önskat mig länge och inte fått : System kamera.
Det galnaste jag gjort: hmm... Det var inte jag men nog pinsamt när det var wacky hair day, och jag & hanna hade samma kläder och hanna hade halva håret flätat i inbakade flätor som hon sovit med & halva utsläppt som stod åt alla håll & kanter. Hannas brorsa och hans kompis rickard hade emo frissa som stod åt alla håll också, och gissa om folk stirrade på mig & hanna när vi gick & sjöng på "lady marmelade"? Eller närmare sagt, skrek. Först tog vi bussen sen så gick vi.
Den mest blonda person jag mött : Hanna
bästa läraren : Extra lärarn Erik
Sämsta läraren : Stefan, han bara sitter på en stol & skäller ut folk, allmänt otrevlig.
Årets kompis : Hm.. Jag får väl säga mags eftersom vi har kommit varandra nära på så kort tid.
Årets låt : Någon panic at the disco låt.
Årets sämsta låt : Curly sue - tikada JAG HATAR DEN LÅTEN!
Detta försvinner nästa år : Fjortisar & playahead
Detta kommer nästa år : Jag tror att långt hår försvinner, eftersom att under fjortis perioden har folk färgat håret "blont" och haft hårförlängning, att håret är förstört nu så att de flesta kommer att ha kort och sitt naturliga hår, det är fint.
Nyårslöften :
* Sluta bita av naglarna
* Hålla mig till mina riktiga vänner & strunta i sånna som låtsas va ens vän, tro mig jag vet vilka som e falska & inte.
* Inte låta någon sätta sig på mig
* Satsa på de ämnena jag är bra i.
* Satsa på min blogg tror jag. Antingen det eller så tar jag bort den.
Ja, det här var några nyårslöften & händelser under året. Hoppas ni kommer att fortsätta läsa min blogg. <3


SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

ABSOLUT BRA LÖFTEN FÖRUTOM ATT DKANSKE TAR BORT BLOGGEN:D

2008-12-31 @ 13:53:28
Postat av: Maria

Sv: jadå det var supermysigt :) gott nytt år på dig!!

2008-12-31 @ 14:09:31
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Matilda

najje, curly sue med takida äger :) thihi

2008-12-31 @ 14:16:58
URL: http://mperson.blogg.se/
Postat av: Matilda

najje, curly sue med takida äger :) thihi

2008-12-31 @ 14:17:13
URL: http://mperson.blogg.se/
Postat av: ellen

vad var ditt sommarjobb ?

2008-12-31 @ 16:10:13
URL: http://elleens.blogg.se/
Postat av: ellen

vad var ditt sommarjobb ?

2008-12-31 @ 16:10:28
URL: http://elleens.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0