barnhemmet

Igår så var Ellinor hos mig. Vi hade två st pringles burkar eller vad man nu säger och lite cola. Så teknisk som jag är installerade jag DVDn på Pappas TV så att vi kunde kolla i mamma&pappas säng. Den var grymt äcklig, sen dess är jag superrädd för att ett barn med en äcklig mask på sig (se bilden) ska komma och putta in mig på toaletten och skrämmas, usch! Rekomenderas absolut om man gillar att bli skrämd, den e väldigt bra faktist, ganska lyckligt slut, beror på vem i filmens perspektiv man ser det på. Jag älskar att kolla på skräckfilmer,  jag blir inte alltid så jätterädd men det händer, särsilt när jag såg "one missed call" då var jag rädd att min telefon skulle ringa med den där ringtonen, usch jätteäckligt, jag och simone spelade in den signalen, och när jag var hemma hos mags på kvällen, (ensamma) så var det mörkt i hennes hus, och så pratade vi om läskiga saker som hänt, och då ringer min telefon, och jag har ju ställt in min ringsignal till "one missed call" soundtracket, fatta vi fick panik och jag sprang och svarade i telefonen, det var Erik. Då sa han att han snart va hos mags, då knackade det på dörren efter att vi lagt på, och så står det ingen där, för idiot-weiler har gömt sig bakom dörren, vi skrek, då knackade han igen, då skrek vi ännu mer, sen så tryckte han ansiktet mot rutan, "aaha det var bara weiler" men vi var rätt uppspelta ändå! xD

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

UUH

2008-12-13 @ 13:40:00
Postat av: Anonym

Läskit!!

2008-12-13 @ 16:15:46
Postat av: mags

haha, fy fn va räd jag blev X)

BYT RINGSIGNAL! :D

2008-12-13 @ 20:30:16

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0