Bestämt mig

Okej, nu har jag bestämt mig. Jag ska nog behålla min blonda färg eftersom jag aldrig kommer att få färga håret för päronen, och som mags, ebba & bell sa ; var glad över ditt nordiska blonda hår.
Jag får vara nöjd med det antar jag. Men jag ska iallafall färga det, för att det e mörkt därbak, blondering gör det inte så fint, ska bara färga en guldblond färg. Vad tycker ni, platina blont, den jag har nu eller guldblont? har ingen bild man ser min hårfärg riktigt på, tar bara en. Vad tror ni passar bäst? ( vet inte vackraste bilden men skitsamma)

SPEAK OUT! <3
Postat av: Ida

åh , du har så fint hår precis som du har det nu:) ! är avundsjuk!!

2008-12-21 @ 13:00:07
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: Matilda

hmm.. :) kanske lite ljusare, vet inte kanske inte platina men åt det hållet :D

2008-12-22 @ 19:01:36
URL: http://mperson.blogg.se/
Postat av: tona

fett söt bild ! <3

2008-12-24 @ 10:12:15

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0