Chillar

Hejhej, nu måste jag ta tag i kemin! Har 2 timmar på mig!  sen börjar simpsons, sen 2 and a half men & sen ska jag duscha snabbt ! :) Har sovmorgon imorn, tänkte liksom sova gott inatt men nej det blir inte så. Har precis ätit middag. Jag har lagt in inlägget om hur jag gjorde min header, gaah det var slitsamt :') Klicka på headern please! Det finns en viktig sak där jag absolut vill att ni läser <3 Jag tycker det är fett skönt, jag slapp veckans värsta dag, måndagen. Onsdan har iförsig lika lång skoldag men vi har roligare ämnen då, sånna ämnen man kan snacka & röra sig på & hålla sig vaken. Idrott - syslöjd - Musik . Musik e kul förutom att våran musiklärare har adhd men jag gillar att sjunga & spela trummor thihi.

ni skulle veta hur jävla ruffsig jag är i håret, osminkad, ja hur vacker som helst *host*
Hehe jag måste plugga kemi just nu! Lägger in ett najs tips på hur man höjer betygen ! ^^
* FJÄSKA & LÅTSAS VARA INTRESSERAD
Haha, det fungerar för mig i alla fall !

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0