ANDRA ADVENT

Idag har jag & ellinor varit på hundutställning! Vi fick gå upp klockan 7:00 ^^ Men när vi kom dit så höll alla på att ställa upp sina montrar för att göra reklam för sina hundraser, och jag & elli började locka håret, sen sprayade vi det, gick på ett litet fik & käkade en fetastor macka med lite pepsi max, jättegod var den! Sen så sätter vi på oss kläderna, lova att inte garva - skjorta , röd slarvigt knuten slips, rött hårband & en skotskrutig kjol med ett par vita knästrumpor, haha jättesött ! x) Håret var iallafall jättefint tycker jag! Sen går vi & ställer oss i kön till rasparaden för att representera rasen westien, ja alla westie hundar som finns! Cool va? Aja vi står & väntar i kön, sen typ 1 halvtimma senare är det vår tur, och tanten framför oss hade nästan samma kläder, typ en rutig duk som kjol & en t-shirt som det stod hennes hundras namn på, sen när hon gått sin runda runt planen ropar dom : west highland white terrier! & så förklarade dom om rasen & så, och vilken monter vi står i. Tanten framför oss åker ut, jag tänkte : jaha, vi har nästan samma kläder, vi kmr nog inte till final. Men gissa vad vi gjorde? Vi & 15 andra av 130 hundar!! Tyckte jag var lite coolt :) Men vi kom inte bland dom fem bästa som tjejen som gick igår i rasparaden gjorde, hon kom trea, dom kanske märkte att vi hade fantasi brist.. Det har vi kört med varenda år, aja nästa kommer jag & elli ha jättelånga antika klänningar, som engelska rika tjejer på 1800 talet & hundarna ska också ha klänningar, ja vi ska satsa, annars kommer vi ha skotskrutigt & lära oss spela säckpipa XD driver. Nej vi kör på adelskvinna stilen haha det ska bli fett kul, ni skulle ha sett priserna dom var inte små ! :O

Jag har bestämt hur jag ska göra om mitt rum lite!
Svart skynke jag kan dra runt sängen, & en lila myslampa över sängen, och en stor spegel på min stora vägg. Mitt rum ska bli lite mysigt tycker jag. Ska också måla mitt röda bord svart , & så ska jag slänga lite grejer och inskaffa en hylla som jag vill ha. <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

kul, det var därför du inte blogga såm ycket idag ;D

2008-12-07 @ 18:29:00
Postat av: Anonym

KUUL!

2008-12-08 @ 14:54:10

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0