försovit mig

OPS! jag har försovit mig, vaknade halv 11. Jag ska träffa ida kvart i ett! nu måste jag skynda mig, för klockan är nästan elva nu. Hinner inte lägga in ngn dagens outfit, utan skriver senare ikv eller på eftermiddan, jag vet faktist inte. Vi ska och shoppa, kan visa kläderna sen. tack alla bloggläsare för att ni kommenterar så fint, tack! :D <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: MALIN

SVAR; Men flytta lite mera norrut så får du snö. :D Här är liksom det perfekta stället att bo på, på somrarna är det lagom varmt & på vintrarna finns det alltid snö. :D

2008-12-28 @ 11:10:38
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dagens klädsel vill ja semm och va du shoppar! :D

2008-12-28 @ 12:05:31

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0