I tisdags

Igår, ja då slutade skolan, FÖR ÅRET :D vi tänkte gå på festen på skolan efter, men maggie fick ont i huvudet så vi fick dra -.- annars hade jag velat stanna, liksom ngt kul mste man ha sista dagen i skolan med den ?
Kommer nog blogga lite mer nu, eftersom man har all tid i världen. aah äntligen lov. Jag älskar det, och jag planerar att färga håret ljusbrunt eftersom färgen jag har e lite .. woohoo. Lite orange & ful, antingen ljusbrunt eller blont, men det e nog lite bättre än att blondera ! :P NU är det 5 dagar kvar till julafton, om man inte räknar med idag. Och ska mags, bell & Ebba sova hos mig och käka lite, vi ska fira julafton thaha och ge julklappar, och förlåt mags som lackade bäver när jag berättade att jag stridit över maxbeloppet 50 till en person med 60 kr, men det gör inget :) Ebba har typ också gjort det, men det är ändå min mamma som har betalat de mesta presenterna ;) Nästa gång ja åker till TäbyC ska jag köpa ngt, inte så stort till en början, att lotta ut på bloggen, låter det som en bra ide? Vill få fler läsare faktist. <3
En sak jag stör mig på är bloggare som baxar andras header's !! Skaffa eget säger jag! Och sånna som tar bilder från andras bloggar och google -.- Skärp er.
Förresten lägger in en bild i brunt hår & en i blont hår :)


Min första bloggheader ! xD


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0