Imorgon smäller det

Gud, i long for tomorrow! Jag älskar julen, alla traditioner, det är det som gör det till julen! Dom som inte gillar det, liksom när annars umgås man med familjen och släkten? Nedvärdera inte sånt här, det är supermysigt tycker jag, Att klä granen, att inte kunna sova natten innan julafton, haha jag och min brorsa kommer typ dygna x') vi kommer ha lite svårt att sova, i alla fall jag för att mamma & brorsan sa att de har köpt perfekta presenter till mig, man lksom, yes :) det är najsigt. Hur känner ni inför imorgon ? :) <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

fiin bild!

2008-12-23 @ 16:59:55
Postat av: sofiia

söt bild!:)

2008-12-23 @ 19:36:04

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0