INGET PROV

YEAS VI HADE INGET FYSIK PROV! vi ska ha det nästa vecka :) Men imorn ere kemi prov, har pluggat som en galning, & jag fattar det mesta, jag kan bli ett kemi snille, inte. Johan i min klass e äckligt snille på NO ämnen & matte, LÄSKIGT menar jag då!
Jag är bättre på språk & grammatik, mvg rakt igenom ingen protest, så det e najs.


Fin va ? Jag tyckte den va schteek, rutan alltså!

Idag var jag me weiler, erik & mags, vi sminkade Erik & målade hans naglar rosa, hahah han såg ut som en drag queen ! Men han såg ganska bra ut i mörk foundation, blå ögonskugga upp till ögonbrynet (YEAY), marscara & rouge, och lite vitt concealer på läpparna, jättesnyggt.. Aja det var roligt att sminka han iallfall! Weiler fick psykbryt när jag försökte sätta på honom brunutansol, så här sa han (ARG)
- NEJ REBBECCA, DU HÅLLER DIG 3 METER IFRÅN MIG, HELT SERIÖST, JAG E SKITÖFRBANNAD.
ops, har aldrig sett lille weiler så arg! x )

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

Sminknecesärer från HM e fint & typ ngt gulligt smink till, det e inte dyrt! <3

2008-12-04 @ 22:15:47
Postat av: Anonym

hårspray (AAA)

2008-12-08 @ 15:52:00
Postat av: Anonym

hårspray (AAA)

2008-12-08 @ 15:52:24

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0