Julklappar

Heej, nu är det 7 dagar till Julafton! och jag är heeeelt klar med julklapparna! Är ni det? Jag har varit väldigt satsig, förlåt kompisar, vi hade en budget på 50 kr, sorry men det gick inte... Men inte överdrivet mkt, det var ändå mamma som betalade allt. Har köpt jättemånga till brorsan som jag valde ut. Jag är så snäll känner jag ! :)  Jag har satsat lite det här året, det är asroligt ! :) Men jag hinner inte mer, ska fixa naglarna och lite annat. Ska bara tipsa om ett par grymma lösögonfransar jag köpte till skolavslutningen som ja & mags ska ha, det ser skitnaturligt ut! Ska nog börja ha dom ist för mascara, dom fyller bara i lösögonfransarna lite, najs najs. Puss

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

okej , visa bild på dem :D

2008-12-17 @ 07:19:54

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0