KLARAT PROV

Oh yeas snart är jag fullbordat snille inom NO ämnen! :D Hade näst bäst i klassen på biologi provet, det gick cp bra på kemi provet idag, ska plugga äckligt mkt till Fysik provet ! ;) Nu är det bara matte kvar att klara provet på.. Gör jag det så ligger jag ganska bra till :)

Idag fick jag tröjorna jag beställt från halens, ni vet, dom där 3-packarna? Skitsnygga ! sitter rättså tajt, är jättevarma & av bomull och helt perfekt längd enligt mig!

Den bruna dåra, finns i rosa & vitt också.
Länk för att köpa:
http://www.modezine.com/se/artikel/61342/south/farfarstroja-3-pack/


SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

fiin :D

2008-12-09 @ 19:49:01

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0