komiskt

Japp, nu sitter jag här med färgen i håret. Den blonda färgen. Ville ju ha en finare färg på håret, därför.
Förresten, jag tycker att det här är jävligt roligt! Jag försökte övertala mamma till varför jag skulle få färga håret brunt, (och misslyckades) och skickade den här i mail. Pappa visade den på sitt jobb för sina kompisar. Då ville en av hans jobbarkompisar som äger en egen frisörsalong sätta upp den där! Fatta roligt, liksom ? Jag är så roligt jag, haha. ( jag menar inte att det är såhär egentligen, jag bara skrev såhär för att övertyga mamma om det, så bli inte sura, det är fullt oseriöst ! )

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

HAHAHHAA

2008-12-23 @ 10:40:54
Postat av: juwie

varför köper du inte bara och färgar hos en kompis?:P

2008-12-23 @ 22:07:25
URL: http://juwie.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla var bra förutom den dära med hora/fjortis grejen, xD haha,fööööööör neej, it's not true !

HÄR MED BESKYDDAR JAG ALLA SOM ÄR BLONDA MED BLONDERAT HÅR! MOHAHAHA.. HAHAHAAHAH !!

/ den orginalsvarthåriga hannish

2008-12-23 @ 23:18:53

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0