ledsen

Jo jag vet, jag har varit rätt inaktiv de senaste två dagarna.  Och förresten hade vi en bloggläsare Marie, jag skrev jättemkt för två dagar sen (; hade planerat allt men hann inte, ni som följer min blogg vet säkert att jag skriver såfort jag får chansen. Men idag jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, här kommer ngra alternativ:
* produkter som kan få dig att se naturligt fräsch ut utan att använda smink
* tips för att fånga hans uppmärksamhet
* mina nyårslöften 2009 + vad jag ska förbättra.
* Unga tjejer, ni är inte över 18 än. Drick inte på nyårsafton, ni är mindre än ni tror. (alla nackdelar & vad som kan hända & mina åsikter kring saken)
Ja, de är några. Finns det något mer du vill veta inom livet eller vill höra mig säga det? jag tycker sånt är roligt, kommentera!

Här är några tips på vad jag ska ha i dagens fråga.
Förresten i förra dagens fråga var de flesta nöjda med ;
Ögonen & benen,
det är typ motsatsen mot vad jag är nöjd med. För mig är det håret & mina läppar. Sen är allt uäck.
* Var du nöjd med Julen ?
* Kommer du att dricka på nyår / vara mogen & hålla dig nykter?
* dina mål för 2009 +  vad DU ska förändra.
    jag hoppas att ni gillar min blogg & vad jag skriver om, tack alla bloggläsare för att ni kommenterar, jag lägger in det ni kommenterat att jag ska lägga in när jag kommer hem från bion. <3


SPEAK OUT! <3
Postat av: emma

Tack för tipset, äter bra och jag små äter inte. Jag träna springer och sådant men det vill inte bli helt platt jag har till och med magrutor men längst ner på magen har jg som en bulle :D

2008-12-30 @ 16:28:38
URL: http://eemmmssan.blogg.se/
Postat av: VANESSA

sv; tack så mycket.

Vad roligt! :D <3

2008-12-30 @ 16:30:54
URL: http://vcasarotti.blogg.se/
Postat av: Marie

hih, skriv om allt mohaha

2008-12-30 @ 16:45:02
Postat av: Olivia

tack så mycket, fin blogg! :)

2008-12-30 @ 17:37:16
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: love from missbui

först... tack så mkt hehe!

och sen, jag vet de är skit svårt att hitta en skinnjacka som passar perfekt ;s köpte min i VILA.. den är av äkta skinn så den formar sig efter din kropp sen ^ det är bra :D

2008-12-30 @ 18:07:10
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja du.. jag kommer supa ihjälmig..







skoja :D

och jag var nöjd med julen, var du? :)

mina mål för 09, vet jag faktiskt inte :(<3

2008-12-30 @ 18:33:47
URL: http://mperson.blogg.se/
Postat av: Timja

Hejsan:) jag vet att mitt namn är annorlund men dt är inte dt jag ska skriva nu! Jag vill jätte gräna att du ska skriva om 1.produkter som kan få dig att se naturligt fräsch ut utan att använda smink 2.tips för att fånga hans uppmärksamhet.

Jag behöververkligen vet det:D snälla skriv om det:) din blogg är verkligen bra. Kramar och Pussar timja

2008-12-30 @ 18:50:20

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0