Myspys

Hejhopp, lägger in lite bilder från i måndags, hann ju inte förut... IMORGON ÄR DET LOOOOV, BARA EN SKOLDAG KVAAR :D

helt klara, japp!

Thaha diggar maggies tröja !

mags blev väldigt sugen på degen, hmm...

min juldekoration i år ?

Jag måste verkligen städa, inte lite parfymer huh ?


Och tillslut en hämnd för att ellinor tog min kamera och tog egobilder, ja hon har en konstig uppfattning av vad som är snyggt -.- hon kommer slå sönder mig, men ah jag överlever nog. Men nu ska jag spela lite SSX, haha det är superkul ! xD har inga läxor inga krav, yeeaay.


SPEAK OUT! <3
Postat av: Ida

åh vad mysigt ! :)

2008-12-17 @ 18:05:50
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gooott

2008-12-18 @ 16:18:42

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0