sommarminnen ..

Nej gud vad jag saknar Öland !!! Här kommer lite bilder, me love.

Funky söte jävel.

Funky i gräset

fin bild tycker jag.

Jättefin himmel, typ klockan elva när jag och elli var ute och gick, gud vad jag saknar allt det här!

En blomma, saknar det

@slottruinerna

Wilma sover

Kaxig bild

Wilma högt uppe i ett träd, ni kanske ser mammas händer bakom, hon fick sträcka sig.

Stranden vid trollskogen

Trollskogen

Selma

ett skeppsvrak

Funky thaha

Funky springer på gräsmattan

Kelly & Funky

Jag hoppas att vi har lika roligt nästa år när vi förhoppningsvis också åker iväg, hoppas det! Det var jätteroligt, verkligen. Snart har höstterminen gått, bara vårterminen kvar, sen sommarlov.

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

najsa,

2008-12-12 @ 17:08:44

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0