ska jag ..?

Nu är det Jul igen! ska jag lotta ut någon liten julklapp att börja med ? Skulle vara roligt tycker jag! NI kan kommentera om ni tkr det ♥

Åh skulle precis gå och sminka av mig, då märker jag, yeasss slapp för jag har ju inte sminkat mig alls idag! Elli har ju bara varit här, sen har jag varit halvdöd framför TVn, fixat julklappar, eller varit ännu mer död framför datan, yeass. BARA fyra dagar kvar i skolan! Yeass fett chill med lov! Jag har jättemycket att göra och jag älskar det! Att vara fullsatt, det är jättekul. Men nu, nu & nu måste jag göra matteläxan ops.  x D ←

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

ha dt du :)

2008-12-15 @ 07:19:37

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0