Tjejkväll ..

Åh jag, mags & bell ska ha en liten "julmidda" eller tjejkväll, om nån vecka. Jag tycker det ska bli jättemysigt! Jag brukar ha sånt här, jag tycker alltid att det är roligt att ha sånna här grejer, med sånna man kan snacka om vad som helst med. Ni kan ju köpa Presenter till varandra, handla mat & skicka iväg föräldrarna ett tag, och se på film & sitta och snacka lite, det är jätteroligt ! Jag älskar att ha tjejkvällar med mina närmsta, särsilt när man har något att snacka om, så sånt brukar jag ha ofta! Några tips:
* köp lite dipp och chips. sen lite julmat ofc! 
* Hyr en film eller någonting som ni kan se på! 
* Se till att skicka bort föräldrarna på ngt sätt så att ni får vara ifred på kvällen. 
Ja resten får ni komma på själva ! 


SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

typiskt...att nån slutar blogga när den börjar få många besökare!

2008-12-12 @ 08:10:52

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0