TREDJE ADVENT


Hola ! åh idag blir det vilodag... Tror jag... Ska iallafall inte göra något... Tror jag... Jag är jättetrött! Jag kan inte sova men inte lyfta på mig, är helt förlamad, fick åla till datorn imorse, jag vill göra ny design men är inte helt säker på vad jag ska ha för bild, det är grejen så jag får vänta med det, den jag har nu e ok, säg till om ni har ngt tips, jag kan behöva det! x) Förresten så sa min mamma ngt som jag gillade att höra.. Hon skulle vilja köpa en system kamera! Ja, en sån här stor jäkel, vi har redan en men den är inte digital, men vi har många fina bilder med den kameran, snyft att den inte e digital, då kan man inte ladda in bilder på datan.. tror jag... Men om hon skaffar en kommer jag lungt använda den, dom har sparkat folk på mammas jobb eftersom arbetsuppgifterna har blivit färre, och mamma trodde att hon skulle åka, men nej! Hon får typ 3000 mer i månaden, så jag & min brorsa ska få en tusenlapp att köpa ngt för, undra vad jag ska köpa? Ge mig lite tips, alltså något som jag verkligen kan behöva! Inte kläder & sånt, det betalar oftast mamma eller så har jag pengar till det, måste rensa min garderob får inte plats med mina kläder där & jag använder knappt hälften, det tillhör lovet, då ska jag göra om i mitt rum lite smått med att rensa ut och måla om mitt skrivbord och fixa till lite, sånt tycker jag är jättekul. Men nu, nu ska jag käka frukost. Förresten, TREDJE ADVENT !!!!!!! Hare så trevligt och tänd tredje ljuset nu!



Nu är det redan tredje advent! Vad tiden flyger iväg, minns sommarlovet när jag tog denhär bilden på kells.


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0