Fubba dig naturligt snygg

Jo , jag tänkte tipsa om bra produkter som jag använder mig av för att kunna ha mer smink.
* Ansikts masker är jättebra, använd var 3-4e dag om du vill ha fräsch hud.
* Skaffa en skrublotion, jag använder från nivea young, den är väldigt bra om man har känslig hud.
* Om du vill slippa använda mascara, kan du köpa en snabbfärgning från depend. Jag gjorde det igår, och dom blev svarta, så nu slipper man använda mascara & kajal, jätteskönt faktist.

* Köp mineralpuder, det är bra för huden & ser rätt naturligt ut. Skaffa en i din hudfärg, då ser det bäst ut.
* Om du vill ha vita tänder är denivit ett tips. Den bleker tänderna jättemycket, utan att det blir överdrivet. Det fungerar för mig.

* Har du photoshop? Kolla vilken färg du passar bäst i, och färga håret, det kan förändra mycket i ditt utseende.
* Brun utan sol kan få din hud att bli lite sommarfräsch. ACO eller Piz 'n buin är jättebra. Båda finns på kicks, lägg på det ungefär 1 eller 2 gånger i veckan, annars blir det inte snyggt.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0