?

shabalaba !! Har precis dushat håret. Jag håller på att träna på dansen vi gjorde igår :D och en annan modern jass som jag ÄLSKAR att dansa, man liksom flyteeeer med x'd <3 Jag älskar verkligen att dansa det e verkligen något jag alltid vill göra !
Vi fick med en MCdonalds rabatt yeassss nu kan jag käka där asså ! xD Jag älskar verkligen donkens mat, är jag konstig ? :P Särsilt deras cheese burgare ! ^^ tycker den e mkt godare än hamburgare på resturang faktist, visst maten e onyttig men vem fan bryr sig ? Jag bryr mig inte om vikten, det viktigaste är att man själv mår bra, inte vad vågen visar , när man e nöjd själv så kan man väga vadsomhelst. Är ni nöjda ? jag har haft den frågan förut men jag ställer den igen. Det finns nog ingen som är perfekt & ingen som ka bli det heller! Alla har ngt eller flera komplex, jag tycker inte att man ska bry sig så mycket, jag hade jätteproblem i 6an med hur jag såg ut & alla kommenterade, fatta att jag blev ledsen & skämdes över hur jag såg ut? Jag grät hela tiden när jag var ensam tänkte : Varför jag ?! Dom sa att jag var så smal, det var asjobbigt, fast jag har tagit mig ifrån det & de kommenterar inte längre, dom kanske har fattat att dom gjorde fel ? Dom säger istället att dt e snyggt vissa, eller har sagt. Det värmer att dom har insett vad de har gjort & vissa har sagt förlåt när dom fattat att jag blir ledsen. Men ingen är ju perfekt ? Alla har ju ngt som lxm är naeej... Men vem bryr sig liksom? Vissa är snyggare än andra, det kan man lungt säga. Men dom som e snyggare, kanske har kläder som passar på dom, jättefint hår, färgat det, smink, då e det klart att de ser bättre ut? Man kanske inte behöver göra så mkt än det där? Hitta en hårfärg som passar dig, kläder som passar & använd lite smink så att det ser naturligt ut, inte överdrivet mycket? Du kan skaffa brunutansol om du vill vara lite lätt brun, det höjer alltid självförtroendet? TIPS: använd inte krämen varje dag, typ var 4e dag, tro mig, jag blev jättebrun & alla säger kallar mig brunutalsol, åh så fult det var! Johan hade ont i magen & säger: åh det känns som om jag  har käkat din brunutalsol till middag!
Så bygg upp det gradvis, annars ser det konstigt ut! Ett tips är ACOs brunutalsol , finns på apoteket går att använda i ansiktet & på hela kroppen.
Piz 'n buin är också bra, den torkar snabbt och man får fin färg, använd inte för mkt av den, då blir man neger som jag blev!
Dove gör det dock lite kladdigt & torkar inte snabbt , kanske efter 2 timmar men fläckar på hela kläderna, så skaffa en tröja du kan ha när du satt på dig krämen!


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0