Nej nej nej

Shulelu. Idag ska jag sova hos Ellinor troligtvis! Jättejättemysigt. vet ni hur trött jag blir på bloggare som lägger in bilder på sin blogg och säger att de har tagit dem själva? Skaffa eget säger jag bara! För man blir alltid påkommen, varför varför varför gör ni det? Det är så fult för man ser det diiiirekt. Lägg ner, och ni bloggare som e värda all respekt som har jättefina bilder tagna av er SJÄLVA, skaffa copyright skydd, det har jag inte för att jag e en fotobloggare, bara för att jag lägger in vissa bilder ibland jag inte vill att någon annan ska ta, ska nog börja fota lite med min halvbra kamera? Det är faktist superroligt, tog lite bilder på hundarna när de leker, faktist blev bilderna bra när jag ställde in kameran på rätt inställningar! Det blir alltid bättre då. Kamerans batterier tog slut. Men snälla, lägg ner för det är bara patetiskt och det ser så fult ut.

Förresten, fick en kommentar förut: typiskt att man slutar blogga när många har börjat besöka...
Vadå många besökare? Jag hade många som kommenterade förut, men nu får jag liksom en 3 kommentarer per dag, förut fick jag en 10 st, så fortsätt kommentera för då kommer jag att vara mer aktiv, annars så skriver jag inte så mycket.


SPEAK OUT! <3
Postat av: Ida

myspys ! :) hälsa ellinor ^^

2008-12-12 @ 16:30:18
URL: http://juttsan.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0