FREDAG 14 NOVEMBER

FREEEEEEEEEEDAG, och ingenting att göra.. Alla är bara så borta, så jag får väl chilla själv dåra och se på film. Kollar på next, thiihi dumma amerikaner, vad vore TV utan dom ? :)

Idag har vi två födelsedags barn, MATTE OCH CAJ . grattisgrattis.
Erik våran extralärare är verkligen ovanligt omogen som anklagar mig för en massa saker, som när min kompis puttade in mig i en åtta som jag råkar känna så kallar han det våldtäckt ? Och såfort jag rör någon så är han på igen. Som jag sa till fredde som sa något ironiskt: japp, det är lika troligt som att Erik får en hjärnblödning.
Fredrik : va?
Jag : det behövs en hjärna.
Då kände sig erik utpekad och förstår inte varför, ja vad säger man.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0