FREDAG 28 NOVEMBER

shit alltså! Tänk innan sommaren, hittade gamla bilder, fan va vi var uppspelta inför sommaren! Och nu, är det snart jullov, men shiiiit vad snabbt höstterminen gick!! Det är 12 dagar kvar till lovet, det är inte mycket ? Sen har vi nästan lika lång termin, sen är det sommar.. Det går undan här!! Hoppas vårterminen går lika snabbt som höstterminen! Jag längtar som fan efter sommarlovet! Men måste ändå erkänna att jag gillar vintern, snöbollar (som blir allt färre pga att klimatet förändras) man kan springa runt i jackor och rulla runt i snön, ja, vintern är härlig i början, sen blir det slask, sen jullov, sen julafton, sen nyår, sen.. får man bara ta dagen för det den är. Jag tror iallafall att det kommer gå ganska snabbt till sommar lovet, HOPPAS! Ska ha en nedräknare på bloggen efter julafton till Juni månad, man vet ju inte exakt datum direkt. Lägger in lite bilder INNAN sommaren, ush vad jag saknar det! När man badade i april månad och höll på att frysa halvt ihjäl, HAHA!

DOMMARUDDEN, HADE SKIT ROLIGT! i miss...

Matte med mina solglasögon. Några dagar innan sommarlovet.

Davve haha max kan inte stava.

Matilda! Mags tog bilden, visst är den lite scary ? :)

Vigge ditt cp. Han har typ mags solglajjor.

åh kommer ihåg weilers fjortishår, det är ett minne blott :') Mags solglajjor som vanligt^^

Jag var inte med alla gångerna på bilderna, hittade dom på mags gamla pea som hon glömde lösenordet till, hon har kvar alla bilderna, hon kunde ju inte radera dom! <3

Jag längtar tills sommaren 09!


SPEAK OUT! <3
Postat av: Clara

kul! :) Älskade när du skrev mkt och ofta ! Nu har du börjat trappa ner känns det som..

2008-11-29 @ 14:24:06
Postat av: Anonym

Saknar också sommaren!

Va? Du tänker väl inte sluta skriva? :(

2008-11-30 @ 12:50:05

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0