Header

Har fått massa kommentarer om att jag ska visa hur man gör headers.. Klart jag kan visa! Men jag måste veta vad det är ni vill veta? Hur min header är gjord? Eller hur man lägger in headers? Jag rekomenderar designadinblogg.se om du vill ha tips på hur man gör, men visst visst kan jag göra det! Det ända problemet är att jag inte kan visa hur det ser ut, vet inte hur man klickar print screen! :( Har någon en HP dator, laptop, svart som kanske kan hjälpa mig? <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

hur du gör dem!! :)

2008-11-30 @ 17:27:05
Postat av: Anonym

du kan ta kort på skärmen ;)

2008-12-01 @ 17:24:51

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0