High school musical

Hejsan :) Jag kom precis hem från bio med mickan. Hon sitter och snackar i tele med nån -.- HSM 3 var grymt bra, och på bion var de så hyggliga så de lottade ut biljetter till.. Twilight ? tror det, och turgubbar som vi äääär.. Så vann vi biljetterna och får gå på premiären, vilka schöningar :) Och såklart hade SL skrivit att den gick kvart i, när den gick halv, så vi va lite på Jawa med nåra st, och drog hem sen. Nu pallar inte jag skriva mer,

SPEAK OUT! <3
Postat av: Victoria

jag tyckte oxå HSM3 var jätte bra! Lustigt att ni oxå vann biljetter för att igår när jag såg nya bondfilmen vann jag två biljetter till en annan film!

Ska vi byta? haha vill nämligen jätte gärna se Twilight! <33

/victoria på din dans

2008-11-02 @ 16:03:30
URL: http://detailz.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0