LÖRDAG 8 NOVEMBER

Hittade bilder från Öland med Ellinor, gud vad jag saknar sommaren ! Vi hade det superhärligt ! Vi åkte iförsig den molniga veckan, veckan innan var jättevarm! Fast det var skönt i vattnet iallfall.
Synd att det bara varade en vecka :( Här kommer några bilder av flera hundra bilder som vi tog.


Tog bilden liten, eftersom Elli inte tycker om bilden.


Min och ellis hattar, thihi stekiga va ? ^^ Jag kände mig tvungen att köpa en sån här hatt, Elli liksaså !


vilken superhund ! (hon är över en meter uppe i luften på en tjock gren ^^)

Slottsruinerna.


Vid trollskogen (bilden e omgjord i picasa)

På måndag förresten, gud vad jag längtar ? x ' )
Ska fixa mina naglar då, visst låter fett ytligt, men det är najs! Ska få såna här lösnaglar som sitter typ fett hårt och fransk manikyr, jag som inte kan sluta bita av mina jäkla naglar, när jag har lösnaglar går det inte längre ! Så det är najs, lägger säkert in bilder när jag har fått dem fixade.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0