LÖRDAG 8 NOVEMBER

Hej ! *gäsp* är astrött, har precis sett på "raise your voice" och stretchade medans, jag kan nästan gå ner i split, 10 - 15 cm kvar ! fast iförsig var jag uppvärmd och sånt så inte så konstigt att jag kom ner långt. Jag försöker ju komma ner i split, så när jag sitter i soffan, sitter jag i typ.. som buddhister gör i filmer ? ^^ Det gör ju att man blir vigare ialla fall! Alla tycker att jag är onormalt vig, och att jag inte har några ben i kroppen, men så vig är jag inte ? Det finns många många fler som liksom är sååå mycket vigare än mig själv, men dom i klassen är ju så oviga att det är roligt thihi. Det känns så himla tråkigt att vinter har kommit, därför gör jag saker som får mig på lite bättre humör, lite brunutansol, så får man lite sommarfärg på kroppen, lite sommarkänsla där ? Och idag badade jag bubbelbad och la ansiktsmask, och gurka, men de cpade så jag sket i det. är så jävla hängig idag ! kände att jag behövde göra sånt som jag inte brukar göra, som att chilla bara. Förresten, har ni sett ipoden ? Vissa låtar funkar inte, vet det :(

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0