LÖRDAG 8 NOVEMBER

Tjillevippen. Lördags känslan har jag verkligen, tog upp en påse chips med dip från gårdagen, åt upp allt, varför inte ? :) Idag ska jag typ träffa Micks och Ida på dagen sen på kvällen får jag ta det chill bara.

När jag väl har tid, kan jag skriva ner några jävligt bra skönhetstips (inga produkter) bara vanliga saker som alltid finns till hands ! (som jag ändå alltid verkar glömma)
- Drick mycket vatten, istället för läsk eller mjölk. Det gör att huden blir finare och att mörka ringar under ögonen försvinner !
- Sätt på en ansiktsmask (om du har en) och lägg blöta pads över ögonen, eller gurkor, bra för mörka ringar under ögonen.
- Koka upp vatten och lägg i en tepåse, ta upp te påsen, lägg den på en tallrik, och vänta tills den har svalnat liiiite, och sen så lägger du den på läpparna, dom blir jättemjuka då, perfekt när vintern gör att det blir så torrt !
- Borsta tänderna minst en timma efter att du ätit, annars borstar du in smuts i tänderna, men glöm inte att göra det också för annars lägger sig sockret på emaljen ! ett tips är att borsta tänderna på morgonen innan du äter, sen vänta en kvart ungefär, skölj munnen med vatten och ta bort de värsta resterna med tungan, sen borsta tänderna igen lite lätt.
Inte så många tips men de är grymma !





Skön bild på mags.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0