måndag 10 november.

heejjsan Rebeccas Blogg! Det är Hanna själv som skriver klockan halv 11. vet inte vad rebecca har gjort under hela dagen förutom Biologiprovet i skolan. Men jag har dansat och tränat, väl här så har jag och rebecca fixat lite, just nu fixar vi hyn och hon ligger på golvet med huvudet i en skål med varmt vatten, du vet ånga är bra för ansiktet. Själv ´ska jag också lägga mej där nere, nu när jag tagit bort te-påsen från läpparna som ska göra dem slätare, för mer skönhets tips så fråga någon av oss  ( SMEXIT@pea / smexit.blogg.se eller beccan@pea / Ribbecca.blogg.se )
nu ska jag också fixa mej, masera händerna , smörja in naglar & nagelbanden i oljor och göra mej allmänt finare !
Ha det bra puss / Hanna

&

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0