MÅNDAG 10 NOVEMBER

Shusan. Jag har precis ätit. Idag har jag fixat naglarna ! Jag har väldigt korta naglar så det blev lite svårt att sätta på lösnaglarna (eller förlägningen) men det blev jättesnyggt ! jag är supernöjd. Idag har vi också haft biologi prov, lättare än jag trodde, visst fanns det några frågor man inte fatta men de flesta var lätta ! Jag har gjort alla mina läxor också, och efter naglarna åkte jag och pappa förbi TäbyC för att han skulle köpa ngt till fotbollen (han e tränare) och jag skulle in på kicks och köpa nagelpolerare, lotion och sminkborttagningsmedel. När pappas jobbarkompis fixade naglarna på mig sa pappa : "Tänk vad jobbigt att vara kvinna. Behöva sminka sig varje morgon, borsta håret och fixa naglarna och jämnt se bra ut. Jag skulle nog vara so oattraktiv att ingen vill ha mig " Haha, jag tycker inte att det är jobbigt, det är ju roligt att göra saker med håret, sminka sig, fixa naglarna och sånt ! Tänk vad tråkigtatt vara kille, inte göra ngt med utseendet förutom kanske något med håret. Stackarna.
Jag har hittat en grym sida som man kan besöka varenda kväll (om man har ett öppet sinne) och kolla horoskopet, det stämmer så bra ! http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm jätte bra, man kan kolla horoskop i många olika saker. Jag tycker det är superkul att kolla framtiden och så inträffar det också ! ,9


Hehe lite sämst bild med man får ta vad man får x)

Hanna sover hos mig ikväll, det ska bli najsigt :)  Vi planerar på att gå hos en sångpedagog, eftersom vi vill bli bättre på att sjunga, det är roligt att sjunga ju !


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0