MÅNDAG 24 NOVEMBER

Halloj ! Jag, viktoria, Gustav, Theo, Rickard & Hanna hade snöbollskrig idag, asroligt! Jag hade luvan över huvudet, och vantar och jeans. thihi satsa fett hårt för att slippa få in snö, vilket jag fick iallafall när jag ramla baklänges ner från en backe från hannas tomt men nu är det ju snö det var jättemysigt ^^ Vi gjorde snöänglar också och åkte i sopsäckar ner för en backe, det gick inte så bra eftersom det var sandat under :/ Men vi hade asroligt, det kommer bli rekord varm vinter, enligt smhi upp till 20 grader, tror inte på det, men fan va najs isånnafall med beach party i Januari, eller iallafall att kunna ha fleas på sig i vintern! Nu ska jag ta tag i fysiken.

Jag, insnöad ^^

SPEAK OUT! <3
Postat av: Katja

Fin bild!!

2008-11-25 @ 09:27:31
Postat av: Anonym

åh, det är så roligt med snö! :P

2008-11-26 @ 13:00:05
Postat av: Anonym

Cool bild!

2008-11-27 @ 17:32:55

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0