ONSDAG 12 NOVEMBER

Hejs, jag är astrött vill bara gå och lägga mig. Har precis pluggat kemi, matte&engelska. Jag har satsprov på Fredag i svenskan, bara ta hem imorgon och plugga, iförsig har jag alltid alla rätt på svenskan, men för säkerhets skull så tränar jag. Har alltid varit duktig i språk särsilt, inte matte, till min mammas STORA förtjusning (inte) hon är mattesnille rakt igenom. Själv hatar jag matte.
Förstår inte det roliga. Jag har pluggat på atomer i kemin , inte för att jag behövde, men känner att jag ligger lite efter i sånt eftersom jag har bestämt mig för att bli snille nu, förut gled jag förbi, gjorde liksom läxorna men inte riktigt råpluggade som jag gör nu, hahaha. Nu måste seriöst jag borsta tänderna och sova, är astrött.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0