ONSDAG 19 NOVEMBER

Hallå hallå nu sitter jag i sängen, idag är det onsdag, Lillördag som man kallar det, chill !
Jag ska snart göra kaffe, har såklart mitt egna lilla recept ^^ Kaffe , skummig mjölk, då blir det ju kaffelatte typ, men innan mjölken har jag i 1 matsked oboy och en sockerbit, thihi vanligt kaffe e också gott med det här e extra gott tycker jag ^^

DET SNÖAR ! Hehe nu kan vi inte cykla till skolan längre, och nu är det vinter verkligen, man får se det från den positiva sidan, nu kan man krypa ner ordentligt i täcket utan att svettas ihjäl sig, ha en mysig tjejmidda med girlsen när det tidigt är mörkt ute, jättemysigt tycker jag att det blir mörkt så tidigt, eftersom en kille i min klass satt vid sitt skåp ( han har skåp under mig) så kom jag inte iväg förrän en kvart senare, och sen så var det några våldtäcktsmän som råkar gå i min skola som höll kvar mig, men Erik räddade mig. Så när jag gick hem så var klockan kvart i 4 tror jag, vi slutade typ kvart över 3, fett sent, så var det mörkt ute nästan. Jättenajs, fast jag frös arslet av mig, och min näsa var helt röd när jag kom hem. På tal om röda näsor, så kommer jag ihåg när hanna absolut skulle klämma en finne jag hade på näsan, och det började blöda och blev ett jättestort rött märke, attraktivt...! Så ofc, börjar hon sjunga:
Rebecca med röda mulen
Jätteroligt, hanna !!


STEKIG BILD ELLER WHAAAAAT?

SPEAK OUT! <3
Postat av: Ida

hur många färger har du haft i ditt hår igentligen? hah skoooja :) <3 / ida ^^ du kan inte få bröstcancer för du... HAHAHAHA

2008-11-19 @ 19:47:36
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: mag

shualu;

Här kommer testen;

becca med röda mulen, hon är ingen vanlig tjej, becca med röda mulen .. ;D hihi <3

2008-11-19 @ 20:31:30
URL: http://maqqie.blogg.se/
Postat av: malin

Cool bild! Önskar ja också hade photoshop :(

2008-11-23 @ 17:20:22

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0