ONSDAG 26 NOVEMBER

Hejsan, e hos mags. Jag hade visst fel! Det gick, dom övertalade hennes föräldrar allt vad dom hade, vi hade det superkul ^^ Idag ska vi kanske åka till Täby för att kolla in Julklappar :) Jag kmr nog inte köpa till alla i år, har köpt till En kompis som ja inte nämner namnet på ^^ och sen till mags. bell & ebba sen får det va, jag har typ en hundra lapp, ni kanske förstårr varför jag snålar? Har ni ngt tips på vad man kan ge sin kompis i present ? <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

smiink och godis :D

2008-11-26 @ 17:17:33
Postat av: Sofia

Smink, biocheckar :9

2008-11-26 @ 17:50:39
Postat av: Anonym

Gör som i telia reklamen, en gurka i en kruka med godis :D

2008-11-30 @ 12:48:47

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0