ONSDAG 5 NOVEMBER

Hej alla, mitt internet på min dator laggar, så jag har inga bilder att lägga in, är på päronens dator. jag kom att tänka på någonting, varför är alla så himla rädda för bögar ? Dom e ju för fan också människor, jag är hetro och alla hetro ser ju ner på sånna men det är så fel att de diskrimineras. Folk kan se mig som en dum blondin men jag är mycket mer än så. Jag respekterar folk, och fattar inte hur folk har samvete nog att bry sig om att någon är gay ? en tredje del (tror jag) av våran befolkning är det, vafan vänj er ? Läste i en tidning att man föds med det och man kan se på luktsinnet om man e gay. Vet inte varför bara kollade lite snabbt. Jag tror inte att alla e så rädda för sånt innerst inne utan bara rullar med strömmen och säger det, är ni så jävla iq befriade killar att ni typ tror att bögarna har grönt blod och dom spyr på dig om dom inte får våldta dig om du e kille & hetro ? Man kan tro det som ni reagerar om någon e gay. vafan ere så jävla känsligt för ? Det är ju bara en läggning, det har alltid funnits gays och varför sträva emot det om du kanske själv är det? Då lär du ångra dej jävligt mycket, för minst 3 st i din klass blir gay/lebb. tänk om det är din bästa kompis du sitter och säger : Lebbjävel! hur fan troru hon känner sig ?! tänk efter lite att det är människor, med precis samma känslor och tänker precis lika dant,
VÄX IFRÅN DET NÅGON GÅNG.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0