SÖNDAG 16 NOVEMBER

shulelu. Det snöar !! Men det blir säkert bara slask -.- vi kommer inte ha någon riktig vinter, kan det inte vara vitt och fint ist för slaskigt och man förstör skorna hela tiden ? :S
Jag har ingenting riktigt att skriva om idag, har en riktig slapp dag idag, förutom att jag ska på dans. PALLA e jättetrött.
igår så skulle jag åka på en bom och mickan puttade på, och det gick så jävla snabbt och micks tappa greppet så jag ramlade baklänges med huvudet först. Så ont gjorde det inte, och så kollade jag mina naglar som fick ta smällen mest eftersom som kom i kläm. En nagel klarade sig inte !! Så vi ska väl åka förbi ålens och köpa nagellim för att limma fast en nagel, men jävlar va bra att alla andra höll eftersom dom verkligen stötte emot marken hårt, det e ju grymt bra kvalite på akryl naglar!

En vinter bild från min baksida. Äntligen snö och inte regn!

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

najs

2008-11-16 @ 14:34:17

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0