SÖNDAG 2 NOVEMBER


Bonjour amies :) Haha snille på franska... inte :)
Vad tycker ni ? Skaa jag byta header, eller är den bra ? Vill bara  veta vad ni tycker.


Jag sitter och käkar godis i sängen och mickan pratar i telefon (som vanligt -.-) Har våfflat håret precis, hihi orkade inte våffla allt, man får ju hem jultidningar, mamma tog med min till jobbet haha pallade inte gå runt och sälja så jag prickade för det jag ville ha, och ja fick ganska mkt saker hihi :P Typ en låda (?) med hårsaker, HSM 1&2 och 415 kr, chill va ? :)

Just nu sitter jag här i myskläder, hade tänkt planera lite för att möblera om lite i rummet, e lite trött på hur det ser ut nu, och så är det sååå stökigt och blir det väldigt lätt, kan lägga in en liten ritning hur jag vill ha det om jag har tid <3 men just nu så har jag fullt upp med att städa rummet, fångläger imorgon igen, höstlovet är slut ju :( Men kul har jag haft ! Väldigt härligt, vänt uppochned på dygnet också hihi kommer inte komma upp imorgon så det e väl bäst att bara chilla framför datan och

planera rummet japp. Har också funderat över en sak, jag kanske ska lägga av med mascara i skolan ? Har ju bara kompisar där, dom bryr sig ju inte om hur man ser ut direkt så kommer nog bara ha kajal in mot ögat och puder ganska najs så jag slipper ha mascara, ska kanske färga ögonfransarna lite mörkare, har ni något tips om en bra produkt ? mina e sååå ljusa, mitt hår e ju också platina blont (nästan) egentligen. Iförsig har jag ju en mascara som inte klumpar och som ser supernaturlig ut från Yves rocher (den okända butiken (?) ) Som ligger i Täby Centrum, min farmor brukar köpa riktigt grymma saker därifrån, resultatet av grejerna blir så fint och naturligt! Ska nog börja handla där, priserna är ju lika låga som glocalnet. haha riktigt rolig humor jag har. (?)
Tycker ni att jag ska fortsätta färga håret blondare ? Har ju haft alla mööööjliga färger, (som man kan ha utan att färga) Rött, blont, svart, brunt, cendre.
Blont är ju min naturliga färg, och när jag färgade brunt blev det cendre, sen så försvann färgen då skulle jag färga igen! Då blev det svart, och efter att färgen började försvinna blev håret rött, och då ville jag få bort det och vara blond igen, då blev håret brunt, och så färgade jag håret blont.. 5 gånger ? orange blev det då, sen så har jag nyligen färgat blont, lite vackra orangea färger och platina blonda kontraster wiiiie


SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

headern är bra :)

Ditt hår är fint :) ser det på bilden.

2008-11-02 @ 17:11:01
Postat av: Mickis

DITT HPR SKA VARA BRUNT FFS! (a)

sorry för damp men du är så himlans fin i mörkbrunt hår älskling!

2008-11-03 @ 23:05:22
URL: http://mikaelau.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0