SÖNDAG 23 NOVEMBER

En fråga bara - är ni nöjda med er själva ? Jag har sånna här dagar när man ställer sig framför spegeln och säger för sig själv : Fan va bra jag ser ut idag, och mina ben ser kortare ut än vanligt faktist, den där tröjan passar till mina örhängen, yes! Håret ligger helt rätt!
Och så finns det sånna här dagar: Gud, undrar om jag inte ska börja ursäkta mig själv för hur ful jag är, kolla bara! Så fuuuuul. Och mina ben ser längre ut, och blä jag ser längre ut! Jävla dampsmink.... Fan skulle ha tvättat håret igår!

Mitt största komplex är nog att jag har ganska långa ben, iförsig har dom inte växt sen femman, men kan inte släppa tankarna från att mina ben är långa! Jag tycker lxm att det är snyggt på vissa, men då ska man inte ha smala ben, utan normala. Jag hatar att vara smal, jag vill vara normal byggd, ingen tkr det är snyggt egentligen att vara smal, tror jag. Fast jag tycker nte att jag är överdrivet smal, iallafall som förut när jag försökte dölja det hela tiden, asjobbigt, men jag pallar inte bry mig så mycket längre. Jag har oxå komplex för min ena profil i ansiktet, jag tycker att den är hemsk!! Men jag tycker att alla tjejer ska tänka såhär: Killar är inte lika snygga dom heller, alla har ju komplex! Även dom. Men om jag tkr om en människa som alla andra tycker är hur jävla ful som helst kan jag tycka att den är fin. Eftersom jag tänker på insidan mer än utsidan. Jag lskar att spexa med mitt utseende och även om jag nte är snygg elr vacker, jag är trygg just nu och vill inte vara någon annan än mig själv, jag är den jag är och är rätt stolt över det. ♥
Så tjejer, gör det bästa av ert utseende, alla har ju någonting fint, framhäv det med smink, kläder, ja det finns ju jättemånga sätt! Om ni beskymrar er för era ben, har jag ett überbra tips!
Smal : Använd ljusa tvättar, gärna med stora bakfickor vilket ger ett intryck av större rumpa.
Är du större, använd mörka byxor med små fickor som får dej att se mindre ut!

Det här förändrar inte ditt utseende, bara ger ett annat intryck! Stå på dej!

SPEAK OUT! <3
Postat av: Maria

jag känner samma som dig! Du har en bra blogg, fortsätt så!

2008-11-23 @ 14:35:33
Postat av: mickis

GE DIG BAJS! Du är perfekt som du är gumman! :) <3

2008-11-25 @ 15:49:23
URL: http://mikaelau.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg! Kul att läsa, känner som dej, fast tvärtom

2008-11-27 @ 17:33:37

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0