SÖNDAG 23 NOVEMBER

Förlååt för att jag inte har skrivit på två dagar x ) Jag har haft lite fullt upp, i fredas va jag me Micks, elli , simone bilder kommer senare ! Har jätteont i huvudet och i halsen verkligen, är skittrött.
Ni som tycker det är jobbigt att somna, ett skitbra tips kommer här för att slappna av och somna på några minuter, det funkade för mig !

  • Lägg dig på rygg i ett mörkt, tyst rum. Släpp alla tankar, och kom på en berättelse i ditt huvud, eller berätta ngt i tankarna.
  • Lyft höger arm och håll den 45 grader i 30 sekunder, sen sänk ner armen sakta.
  • Lyft vänster arm och håll den i 45 grader i 30 sekunder, sen sänk ner armen sakta.
  • Lyft höger ben och gör samma sak som med armarna, och upprepa med vänster ben.
  • Lyft huvudet och andas tungt, och håll huvudet uppe i 30 sekunder, och efter 20 sekunder, håll andan i 10 sekunder, sen släpp ner huvudet och andas sakta ut.

Nu borde du ha somnat, det fungerade för mig, och tro mig, jag har jättesvårt för att somna ! hoppas det fungerar för dig !

Idag känner jag mig jätte risig och helt utmattad. Förresten, de tre tröjorna under det här inlägget, jag beställde dom. 250 kr för 3 stycken, asbilligt !!! För att beställa just dom 3, surfa in på:

http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=037135&mid=62

Har köpt en ny brun utan sol, jag pallar inte vara blek, känner mig fin när jag är lite brun, man behöver ju inte vara äckligt brun, bara lite gulligt brun, som i början av sommaren ! Det tycker jag e väldigt snyggt, särsilt på vinter när alla (FÖRUTOM ELLINOR, den jäkeln ska fan flå hennes hud) är vita, iaf nästan alla :P Jag tycker grymt mkt om att få kommentarer, det stiger statistiken, fortsätt så folket, love ya ! <3


SPEAK OUT! <3
Postat av: sofia

Grymt sov-tips ! Ska fan testa det :P Vilken brunutansol har du? Jag ska skaffa en, kan inte du lägga in lite tips på bra brunutansol krämer ? <33

2008-11-23 @ 11:44:59
Postat av: Lajla

jag vill ha Brunutansol men jag vet inte heller vilken som e bra :/ Det skulle va super om du la in nåra tips! <3

2008-11-23 @ 17:19:30

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0