SÖNDAG 26 NOVEMBER

Ska jag lägga av med att skriva med datum & skriva riktiga rubriker ? :) Känns lite roligare ! <3
Ska jag göra ny header,? gillar den jag har nu, pallar inte ha överdriven photoshop design, det blir så överdrivet tycker jag! Ska nog ha en enkel, rosa header med några bilder bara känns roligt, typ som dom jag hade förut ! ♥
Fuck imorn ska jag ha skola igen, men tack för det otroligt vackra strömavbrottet som gjorde att vi i skarpängskolan kunde få njuta lite av ledighet och snön lite till, det har varit jätteroliga dagar då vi varit ute från 12 - 18 och bara gått runt, frysit som fan, slängt ner varandra i snödrivor, haft snöbollskrig, ringt till Enhagen och hackat på dom lite, varit hemma hos nån när kl e 4 och det e bäckmörkt ute och chillat, snackat, och ätit. Vi gick på pizzerian igår också, den var bombad av skarpängselever, iallafall satt det bara folk från skarpängskolan där inne x)  Lägger in bilder vi har tagit för att skryta liiiite till om våran underbara ledighet, fan vi har haft det najs! Jag och hanna bad till Gud också att vi skulle få ledigt idag, onsdag, yeeeeaassss det funkade, underskatta aldrig gubben där uppe ! x'd Och på Freda har vi sovmorron också, sen är det helg, sen är det skola , igen men vi måste ju ta igen allt vi missat, fysikprovet ! :D yeeasss slapp det!

Ebba sötnos!

Haha! CF kastar snö på mags&bell x )

naah Kolla erik&Vigge ! x'D

Erik hoppade av, så vigge flög upp i luften.


Inga kommentarer, vad gör CF? x)


Haha jag har Ebbas fågel på huvudet!

Dom stora jvlarna e bells. :D

Fåglarna sitter på mags huvud.

SPEAK OUT! <3
Postat av: Jessica

Du borde skriva med rubriken, inte datum ;)

Fina bilder! <3

2008-11-26 @ 19:29:37
Postat av: Anonym

Hihi ja byt header den låter fin :)

2008-11-26 @ 19:33:07

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0