SÖNDAG 9 NOVEMBER

Jag måste sätta igång med biologin ! Iförsig är jag typ den enda i klassen som har pluggat, vad gör man inte för att få höga bertyg í åttan ? Om de märker att man är intresserad av ämnet så höjer dom betyget, om man fjäskar lite och sådant. Det har ju funkat har jag märkt ! Alla lektioner jag har med "teskedsgumman" som vi kallar henne, får jag jättehöga betyg i , bara för att jag är ett underbarn när det gäller språk ^^, särsilt engelska, och så är jag ju duktig på franska också , då är det väl klart jag får högt betyg, eller som lärarna säger "omdöme" same shit, jag får ändå bra på de omdömen jag är bra i ämnet och fjäskar för lärarna och räcker upp handen, det är ett tips ! FJÄSKA ^^ det funkar sååå bra, det vet jag av egen erfarenhet. Om jag visar mig vara väldigt engagerad på musiken, höga betyg ^^ Då kommer man ju in på de gymnasium man vill komma in på? Själv satsar jag på tibble gymnasium och att gå estetiska linjen eller vad det nu heter. Estetiska linjen innehåller dans, sång och teater, yeeaih (som mags säger) så älskar jag allt detdär och har alltid gjort. Det är det ända jag saknar med friskolan, musiken dansen och teatern ! Kanske inte teatern , men när vi hade en musikal så fick man dansa och sjunga, det är ju det som är det roliga, inte att spela teater.

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

lycka till med pluggandet ;D

2008-11-09 @ 12:19:53

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0