SÖNDAG 9 NOVEMBER

Hejs, jag är väldigt trött. Vi hade en jasslärare idag, skönt. Jag gillar inte streetlärarens smak på dans. Jag älskar jass och vi hade modern jass med lite balett inblandat. Jätteroligt. Jag har typ gått runt och sjungit på någon låt "everyday" den är så jävla bra, vet inte vad den är  ifrån, vet bara att den är bra, jag har den på Ipoden, på bloggen alltså ! Sjunger med glatt. Jag hoppas det går bra på Biologi provet imorgon. Tror det, har slagit vad med Johan om 10 spänn om att jag slår honom, Snillet ! Gör jag det, då är jag jääävligt stolt över mig själv faktist :) Jag tror det, min käre fader har hjälpt mig, jag får fixa naglarna imorgon också hos hans jobbpolare. väldigt nice.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0