SÖNDAG 9 NOVEMBER

Tjenare. Idag är det fars dag, vi har inte gjort ngt än eftersom pappa jobbade natt och ska sova hela dagen.. nästan. Idag ska jag på dans, balett och Street. Jag har precis noppat ögonbrynen, tyckte att jag behövde det så som dom växer, om jag skulle vänta en månad skulle nog jag inte kunna se något. Vi har köpt tårta till farsdag, som iförsig bara jag & pappa gillar så jag får nästan hela för mig själv !!! thiiihi det var meningen med att köpa tårtan, hoppas inte brorsan gillar den, mamma gör det inte tydligen.
Min bror ska klippa sig, han har ju typ ganska långt hår, och ville ha en sån här fjortisfrilla. "VÅGA SIMMA MOT STRÖMMEN, RICKARD." var ungefär vad jag sa, förstår inte vad som är mening med dom där äckliga frisyrerna ? Det är såååååååååå fult ! x ) Det är ju dom killarna som går och kallar andra bögar, vad fan är dom då med den frisyren ? :P Det blir bara värre om killen har blont hår och fjortisfrilla, det är seriöst det fulaste som finns ! Så följ mitt råd killar : ingen täbyfrilla, ingen tjej jag känner tycker att det är ett uns snyggt. Om ni inte gillar killar alltså :) Nej men min brorsa ska klippa sig i samma frissa som zac efron, jag tror Rickard passar i den.



SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0