TISDAG 18 NOVEMBER

gammal bild men det var väl någon gång i oktober detta år. Hur kan man se ut såhär ? Stackars tjej ! Dom var helt översminkade, man ser inte så bra på bilden, det är skabb. Har aldrig riktigt sett ut såhär men har varit lite fjortis men jag började typ bli det nån gång innan jul men sen så pallade jag inte, och hanna bleb skitsur för att jag inte hade idomin och ruffsigt hår, det var fjortis man skulle va! (detta hände någon gång i februari) och för att jag inte hade det och brunt hår, var jag emo?? Haha nej. Men bredvid henne såg det ju ut så :P Hon hade blont, rufsigt hår , idomin + concealer, och ja.. inte så mkt smink övrigt men ändå fjortis, förlåt för att jag mobbar dig hannish, men ingen kan säga att du inte var mega fjortis : ) < 3 Och för dom som tkr hanna e fjortis nu, HAHA tröga, isånnafall är jag mer fjortis, hon har ju inge smink, jag har mer ? förstår inte dom som fortfarande tycker hon e fjortis ^^ Och ellerhur ska hon färga håret brunt ? KOMMENTERA!!Jag tycker det, absoluuuuut. Lägger in en bild på hanna i blont, sen brunt hår (photoshop)




VILKEN FÄRG? KOMMENTERA

SPEAK OUT! <3
Postat av: Viktoria

Nej men hanna ska ju vara blond of course. Vi färgade håret idag jag och hon hihi <3

2008-11-18 @ 23:20:00
URL: http://hejviktoria.blogg.se/
Postat av: sofia

Brunt var ju lungt finast !

2008-11-23 @ 12:06:16
Postat av: Lajla

Brunt tycker jag var finare än den vita färgen, brunt såg lite fräschare ut, vet ju inte hur hon ser ut i ansiktet men ja gilla brunt mest:P

2008-11-23 @ 17:21:19

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0