TORSDAG 20 NOVEMBER

YEEEAAY , imorn är det fredaaag !! Och då ska jag & micks på premiären av twilight! Vi vann ju biljetter, remember ? :) Jag har märkt att många börjat kommentera min blogg, jättegulligt, jag älskar kommentarer ! Hur skulle bloggen funka utan det ? :) Jag vill gärna ha kommentarer om jag ska ändra headern eller sånt, love you all!

Mamma och pappa har varit och köpt saker, jag och lilla elli ska ju gå rasparaden (det kallas så) som är en slags utställning, man gör reklam för hundrasen, så vi ska ha vita skjortor, skotskrutiga kjolar och vita knä strumpor, lite skotsk skoluniform liksom ! Våra hundar är ju från Scotland och därför ska vi va lite skotska :P Kjolen va rätt coolish faktist, fast ingenting jag skulle gå runt med, jag gillar inte riktigt att synas på fel sätt, den är inte riktigt min stil, men ball var den !
NU SKA JAG KÄKA, LÄGGER IN ETT INLÄGG LAAAAATER . <3

SPEAK OUT! <3
Postat av: ida

låter sexit.. grr HAH! :)

2008-11-20 @ 19:00:30
URL: http://juttsan.blogg.se/

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0