TORSDAG 6 NOVEMBER

Hej igen, ikväll kommer Hannish hit. Vi ska typ.. Först plugga biologi, hallå, prov nästa vecka ? Och sen ska vi typ lägga ansikts mask och ta sånt här hårborttagnings creme från veet på benen och lite annat mysigt, Ja, vi kommer ha det finfint. Vi ska också se på High school musical 1, är typ beroende av låtarna (mest av zac efron såklart) det börjar bli lite uttjatat om zac men vem bryr sig ? x ) Han e supersnygg, vad kan han göra åt saken och att alla tycker det ? x'd Jag har bara en kompis som inte tycker han är ashet. Förstår mig inte på henne ibland x )
Imorgon har jag ingenting att göra, booring. Bara för att jag inte har ngt att göra kanske jag kan dra till Jawa.. ? Lite utmobbat ställe kanske men personerna e schyssta i alla fall. men nu måste jag fixa lite saker, har spindel väv kvar från halloween festen vecka 41 .. Hehe vet 5 veckor sen men jag kan erkänna att det e lite trögt.

 
Vad tycks om nya headern ? Ska jag ha den gamla eller var den bra, ? Var lite trött på den förra ^^

SPEAK OUT! <3
Postat av: Anonym

den e ur fin!

2008-11-07 @ 07:51:46

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0