TORSDAG 6 NOVEMBER

Shulelu. Hanna kunde såklart inte göra någonting ikväll så jag får väl vara ensam -.- så då får jag väl geeka ännu mer läxor.. Och se på high school musical själv mhihihi beroende. Dans och att sjunga är seriöst min drog x) Jag fick en kick idag av att dansa och sjunga så mitt i omklädningsrummet stämde jag och Hanna in i en sång, och dans också, eller Hanna dansade och jag sjöng, även fast jag visste att typ vem som helst kunde höra. Och i oxens horoskåp står det alltid att oxen är duktig på att sjunga, det kanske jag är ? Det ända jag vet är att jag älskar att dansa och sjunga, sitter och sjunger på någon låt från HSM den e ju grymt rolig att sjunga ! Den e inte så bra men grymt rolig att sjunga, och jag började sjunga på kemin också, kände att jag behövde det bara ^^
 Här kommer en söt bild på bitchen Hanna som inte kunde vara med mig ikväll.

SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0