TORSDAG 6 NOVEMBER

Shulelelu.
Jag har ju typ översatsat på biologiprovet, och andra läxor, och när man väl är insatt, fan va roligt det blir ! x'd Det är ju inge fel att tycka att läxor är kul IBLAND man lär sig ju bara mer ? x) Jag har geekat hela veckan med läxorna hoho och ingen har typ ens börjat ? x' ) Maggie sa just att jag stör henne med min existens. äkta henne, tönt som alltid, ligger nu och gapflabbar på sängen, moget.
Iallfall, med läxorna, har blivit mobbad hela dan för det, hoho förstår inte vad som är felet ;) eller jo jag har ju alltid hatat läxor, men det där med att läxorna e bra e nog över snart hihihiiiih. men NU måste jag sluta, mags vill ha hjälp med blogg x'd så jag får väl hjälpa den hjälplöse loosern


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0