bad hair day


Vacker i håret hanna var, huh ? ^^ Jag gjorde flätorna, mitt hår va fett misslyckat, men palla inte bry mig. Det var wacky hair day som dom kallar det på skolan, askul ^^
Hanna fick sitta sådär på bussen och gå till skolan sådär, gustav och rickard hade håret åt alla hår och kanter, mitt va lockigt och tuperat. Gissa om folk stirrade på mig och hanna när vi går och "sjunger" (vi skrek mer) på låten lady marmelade på vägen i dom där frisyrerna ? Som tur var så var det inte så många ute då, men dom som åkte i bilar saktade ner lite och tittade på Hannas frilla. Riktigt snygg om jag får säga det själv :)


SPEAK OUT! <3

Lämna kommentar så lämnar jag en i din blogg

vad heter du?:
Kommentera fler gånger? Kryssa i!

Lämna gärna mail om du vill :)

Har du en blogg ? :):

Vad har du på hjärtat ? :)
Trackback
RSS 2.0